mracka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2003

Hmmm dzień jak co dzień a jednak coś się wydarzyło :) z Kasia M, Moniką Sz i
Karolina oraz jej młodszym braciszkiem wyskoczyliśmy na miasto :) Nio nie całkiem na miasto bo zaliczyliśmy carrefour:) I kogo tam spotkaliśmy mojego i Moniki kumpla z ferii normalnie chłopak ma około 20 ale wygląd jego jest okropny typowe dziecko ulicy&gangster. Oczywiście znów zaczął sie do nas głupkowato śmiać, powtórka z ferii :) Potem podreptaliśmy na 26-go :) Kto dreptał ten dreptał kawałek drogi nieśli mnie na barana :P FAZA BYŁA :) Nio a na osiedlu normalnie poznaliśmy fajnych chłopaków ciacha jak nic szkoda ze młodsi o 2-3 lata :P
W drodze do domciu Kasia M dostrzegła jeszcze lepsze ciacho w autobusie ale niestety nie dogoniłyśmy autobusu :( Ciacho nam uciekło :( Nio a potem to już historia ciacha :P z 26-go odprowadzili nas do domku nio i jeszcze trochę z nimi pochodziłam z K.K i z moim psiakiem.
Normalnie jutro na lody z nimi idziemy :P Ale będzie FAZA :D

karolina.gifkasia.gifmonika.gif

NUDY

18 komentarzy

Hmm wypadało by tu cioś napisac tylko cio?? Nic sie ostatnio nie dzieje :(
I jak tu pisac notki skoro nudy wokól mnie :( Ostatnio cio sie wydażyło to to ze panna Monika Sz zrobiła sobie kolczyk w pepku, a moja koleżanka robiła na ten temat młodzierzy ankiete w której były pytania na temat kolczyków. Wiecie ciekawe powychodziły wyniki ;) A wy cio myślicie o kolczykach u dziewczyn ?? Bo ja tam wole mój brzuszek bez kolczyka ;)
Nio i to bedzie na tyle :)

POZDRWIAM SERDECZNIE :))

doll16.gif

Nio i przyszło mi zmienić szablon nie przyszło mi to łatwo, bo jestem wybredna i musi mnie coś ująć wiec ten cio jest nie jest najgorszy, ale tamten jakoś bardziej do mnie przemawiał i gdyby nie to, że tamten nie działał to by był, ale cóż taki los mam nadzieje, że ten też wam się spodoba. Nio to napiszcie jak wy go odbieracie, i jak wam się podoba a nio i jeszcze jak macie jakieś stonki z ciekawymi szablonami to napiszcie a nóź znajdzie się jakiś ładniejszy od tego, który jest obecnie! Nio i to chyba na tyle :)

TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO

teckna.gif


  • RSS
  • RSS