mracka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2003

Jejku pierwsza sobota prawie cała przesiedziana w domku ; x A wy cio robiliście w sobotni wieczór ??Bo ja byłam pewna ze przesiedzę go w domyciu jednak około 19;30 zadzwoniła Marta to mnie już zadziwiło i rozśmieszyło mieszka piętro wyżej ale dzwoniła telefonem ty to masz : P i cudem wyciągnęła mnie z domciu za cio teraz bardzo serdecznie Ci dziękuje bo było świetnie, najpierw poszliśmy na loda w dwie i posiedzieliśmy sobie na kącie 18 GIM i tam pogadaliśmy. Potem przyszłyśmy na osiedle i poszłyśmy po Asie R i w 3 poszłyśmy się przejść, wspominałyśmy dawne czasy i to jakie hity robiłyśmy z Martą normalnie jazda czego my nie robiłyśmy :P Było extra w domciu byłam około 22 J Mowie wam nigdy nie zrywajcie znajomości ze starymi przyjaciółmi bo oni są jak skarb wiem to po Asi i Marcie w tym dniu mogłam na nie liczyć, zresztą zawsze mogę na nie liczyć i było super J

Chociaż w ora jest dyska nawet nie mam ochoty tam iść ; do Adrenaliny to już w ogóle mam nadzieje ze Kasie będziecie się dobrze bawiły J
A ja siedziałam sobie i przeczytałam cała książkę,, Weronika postanawia umrzeć’’ i musze powiedzieć ze fajna chociaż ,, Hera moja miłość’’ była fajniejsza.
Nio to na tyle idę się biologii pouczyć bo chociaż mam 5 to tego spr nie mogę zawalić wiec spadam ;)

diabel1.gif

TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO

Nio i jestem :)

*Kolejny dzien zaczyna sie
Wiec podnieś głowe i nie bój się
Spójrz tak do okoła wiruje swiat
Twój głos dalego poniesie wiatr
Podnieś głowe i otrzyj łzy
Swiat naprawde nie jest zły
>

….Po każdym dniu trzeba postawić kropkę,odwrócić kartkę i zacząć na
nowo…*

Pewnego pięknego dnia dojdę do wniosku, że życie już takie jest, nic nie można na to poradzić, ani nic zmienić. I pogodzę się z tym.

Boże
Oszczędź bólu, proszę,
Nie chce widzieć,
Fałszywych ludzi
Ich twarzy…
Tego zła,
Które szerzy się jak szarańcza…
Nie chce słyszeć,
Bluźnierczych słów,
Słów, które prawią fałszywe komplementy
Tych kłamstw…
Nie chce czuć,
Dotyku nieprawdziwego przyjaciela…
Boże…

Rzeko, która niesiesz mnie
powiedz ile jeszcze razy zmienisz bieg
wiedzieć chcę
Rzeko płyniesz szybko tak
czemu nie pozwalasz pięknym chwilom trwać
dłużej trwać
Zabrała mi już tylu przyjaciół
do których tęsknić nie przestaję
zabrała mi już tylu kochanków
a każdy z nich miał być na zawsze
Rzeko słone wody twe za jeden umiech chce
aż tysiąc łez moich łez
Czasem nienawidzę Cię
wtedy chciałabym by inna rzeka niosła mnie…

Jejku jakie to wszystko zrobiło się monotonne przed wystawianiem ocen :( bleee szkoła dom szkoła dom :( teraz mam trochę nauki ale mało chęci niestety :( Sporo zaliczeń przede mną naszczepcie jedynie aby mieć wyższe oceny niż mi wychodzą a nie aby zdać:)
Cio do szkół do jakich składam to jeszcze nie wiem na pewno będzie to 12 :D,11 tak w razie czego:P nio bo nigdy nic nie wiadomo a cio do trzeciej to jeszcze nie wiem może 8,7 lub 19:P zresztą mój kuzynek poradził mnie abym poszła do byle jakiej a potem przenieść się mogę do każdej J wiec spox jakoś to będzie JSama jeszcze nie wiem to się zobaczy:)
Najważniejsze ze w ta sobotę jest dyska w ora:)zobaczę się z paroma osobami z którymi na co dzień się nie widuje lub nie mam kontaktu:)Taaa się zobaczy czy tak będzie nio bo Wały przede mną:( dokładnie to ja nie wiem cio my mamy tam robić ale jedziemy z kółkiem europejskim ze szkoły. Możliwe wiec ze nie będzie mnie na dysce :/ zresztą to nie taka tragedia przeżyje, a i ostatnio też jakoś najfajniej tam nie jest, połowa osób jakaś dziwna, nieobecna, zamyslona zreszta zaliczam sie do nich ;/ a i niektórzy nie mogą wchodzić wiec nie będę tak aż cierpiała z tego powodu. Chyba ze cos mnie ominie, to wtedy gorzej. Nio ale czego się nie robi dla ocenki :) Aneta będziesz musiała bawić się wtedy za nas dwie :P

39.gifkoas19.gif

POZDROWIONKA DLA ODWIEDZAJĄCYCH BLOGASKA :D

Nie pozostało nic innego jak napisać o Tych o których nie napisałam w poprzedniej notce:)Mam nadzieje ze nikogo nie pominę tylu jest was tak bliskich mi osób i tych ze Szczecina i nie tylko,wiadomo że nie znajdziecie się tu wszyscy a jedynie osoby które tak naprawdę ostatnio odegrały ważna role w moim życiu i cos zmienili niektórych nie napisze tu ale powinny wiedzieć ze coś dla mnie znaczą po prostu nie da się o niektórych napisać;)a czasami nie można:)Gdybym miała wypisać was wszystkich to zabrakło by mi notek:)Lubię i podziwiam was w jakimś stopniu wszystkich tych których wymieniłam i tych których nie!!! Niektórych nie napisze aby nie rozdrapywać ran!Jako pierwszego napisze naszego kofanego Piotrusia K bo się domaga :P

Piotrek K(Cyprees)-oj joj joj o tej osobie można by było pisać i pisać przede wszystkim dobry koszykarz:) (trzeba się podlizać :P )nie a tak na serjo to naprawdę dobry jest i gratuluje 2 miejsca Tobie i twojej drużynie;)Miła osóbka ze zmiennym nastrojem który najczęściej odbija się na otoczeniu ale można to wybaczyć:)ale wiele rzeczy bierzesz niepotrzebnie do siebie. Dzięki niemu nauczyłam się wybaczać wiele rzeczy czasami takich najgorszych których chyba wcześniej bym nie zniosła.Najczęściej uśmiechnięty nawet wtedy kiedy nie jest najlepiej Można z nim naprawdę fajnie pogadać:)A nio i podziękowania dla Ciebie za to ze poznałam Anete:)Resztę chyba wiesz jak jest i jak było bo wiele rozmawiamy:)
Paulina Lmiła osóbka,tylko trochę więcej szaleństwa by się przydało.Dzięki za pomoc w matmie przy zadaniach z geometrii,bez Ciebie bym nie miał w czwartki zadania. Super się z Tobą rozmawia na różne tematy:)
Asia Rmiła, ale strasznie spokojna!Kiedyś byłyśmy przyjaciółkami i chociaż teraz nie jesteśmy nadal nasze kontakty są oki:) Zawsze mogę z nią pogadać! Dzięki za wyjazdy do Dominikowa które było super i dzięki którym poznałam Krzyśka:)
Krzsiek Ojeśli miałam pisac tu o osobach które zmieniły cos w moim życiu,to także powinno być tu miejsce dla Ciebie:)Bo chociaż od Twojego wyjazdu minęło już trochę czasu około ponad 2 lata a od jakiegoś czasu nawet nie mamy ze sobą kontaktu to nadal pamiętam ze był ktoś taki w moim życiu.W końcu Ty byłeś chłopakiem w którym po raz pierwszy się zakochałam tak naprawdę. Dzieki ze byłeś i że pokazałeś mi czym jest prawdziwa miłość:)mam nadzieje ze kiedyś przyjedziesz jeszcze do Polski.
Daria(Lukachociaż znam Cię tylko z gg wydajesz się być sympatyczna osóbka:)Milutko się z Tobą rozmawia na rożne tematy:)szkoda ze ostatnio masz tyle kłopotów i problemów niestety nie mogę Ci pomóc, ale mam nadzieje ze już niedługo będzie dobrze:)3maj się cieplutko dasz rade:)
Mateusz(Masłosympatyczna osóbka,z optymistycznym nastawieniem do życia:) Wiele można się od Ciebie nauczyć:)a przede wszystkim moja cierpliwość teraz jest bardzo wysoka:P miło się z Tobą rozmawia i dyskutuje na różne tematy:)
Tomcio(z Gdyni)zwariowana osóbka, dzięki której zawsze na ustach pojawia się uśmiech:) wszędzie go pełno i głupie pomysł bez jego udziału były by niczym:P Jednak zabawa z nim jest o wiele lepsza niz rozmowa.
Piotrek(z Gdyni)sympatyczny ale jak dla mnie trochę więcej szaleństwa:P Zawsze można na nim polegać i z nim pogadać:)Wysłucha i wesprze na duchu. Milutkie są z nim spacery po lesie i rozmowy.
Grzesiu(Grekkk)nie znam go osobiście ale wydaje się sympatyczna osóbka :)Zawsze wysłucha i udzieli pouczających rad. Miło się z Toba rozmawia :)

….

5 komentarzy

koas32.gif

Wiem ze nie uda mi się tu napisać do wszystkich ale postaram sie o nikim ważnym dla mnie nie zapomniec :)
Wiem ze wszystkich nie wymienie w tej notce takze napisze w nastepnej wiec nie martwcie sie ze o was zapomniałam bo tak nie jest :)

Kasia TDzięki ze jesteś i ze zawsze mogę wszystko Tobie powiedzieć :) Dobrze mieć przy sobie kogoś takiego jak Ty :) Jesteś dobra na każdą chwile pocieszysz gdy jest mi smutno, a gdy źle się zachowuje dasz kopa :P a zabawy swietne :)
Kasia MMasz swoje nastroje ale i tak bardzo Cię lubię taka jaka jesteś :) Ty Łezko nasza:)Bez Ciebie nie wydarzyło by się cos co do tej pory odgrywa ważną role w moim życiu :)
HaniaHuhu o tej osóbce mogła bym napisać wiele…
:)Za wiele powinnam jej podziękować a na pewno za to ze nareszcie mam siostrę i to jeszcze starszą:)Zawsze pocieszy, wysłucha … dużo tego jest! szkoda ze jesteś tak daleko ale już wakacje i wreszcie Cię pognębię:PCmokaski dla Ciebie;*

Monika SzZwariowana osóbka i z dużym poczuciem humoru:)Wspaniała towarzyszka do wszystkiego!A do rozmów świetna partnerka!Monia tylko czasami pomyśl zanim coś powiesz;/Dzięki ze jesteś:) Zresztą jak ty dała byś sobie rade beze mnie:P
AnetaPoznałam ja niedawno:)Świetnie osoba w końcu takie są byczki:P Chociaż znamy się od niedawna super mi się z Nią rozmawia:)mamy wiele wspólnych cech :) Ale także wiele jeszcze przed nami:) Fajnie ze miałyśmy możliwość zapoznania się trzeba podziękować Piotrkowi:)
KarolinaTa osóbka jest po to by zawsze mi cos popsuć:P Serjo to strasznie z nią się fajnie gada ale jak sama wie tajemnice nie są jej specjalnością:/ Fajne są z nią piesze wyprawy i chyba z nią najwięcej głupot zrobiłam:P Karolcia a dawno w dupę nikt ci nie nakopał:P Dzięki za ta adrenaline:P
Marta SW przeszłości była moja przyjaciółką robiliśmy po prostu wszystko jednak gimnazjum nas rozdzieliło; / Ale nadal możemy na sobie polegać nio i te nasze wieczorne spacerki:)
Tomuś(Gru)hmm o ta osóbka ma wiele + ale także -! nigdy nie wiadomo cio wymyśli :P Nasz 19 latek:) Imprezki z nim są super nio gdyby nie ta wybita szyba razem z Moniką:P dzięki za częste rozmówki na klatce:)Tylko czasami spójrz która godzina;) Fajo z Tobą sie wieczorki spedza zreszta reszta też jest spox :)
CinekChociaz jeszcze niedawno bylismy przyjaciółmi dzis jest inaczej i bardzo tego żałuje
:(Miło było wtedyy kiedy mówilismy sobie wszystko i mogla powiedziec ze mam przyjaciela w chłopaku:)I mogłam byc pewna ze przyjażn damsko meska istnieje :) Dzieki za wszystki rozmowy i wspólne imprezki:)Mam nadzieje że kiedys wrócą dawne czasy i ze znów bedziemy mogli sobie szczerze pogadac bo zaczyna mi tego brakować:(

Hmm dzis moje urodzinki :) Kończę 16 latek :) Starczy mi już starsza nie chcę być :) Hmm dzień moich urodzinek upłynął miło :) Byłam na mieście z Karolina, Monika oraz Aneta :) Potem zrobić zdjęcia potrzebne przy podaniach do Lo i do domku :) Zadzwonił Gru z Karolina chcieli obejrzeć zdjęcia które wywołałam ale najpierw śpiewali do domofonu STO LAT :D w ogóle dziś wiele życzeń otrzymałam za które serdecznie dziękuje a i dzięki przyjaciółeczki za prezencik oraz Asia tobie także dziękuje :) a nio i Aneta :)
Miło było szkoda ze dzień dobroci już się kończy :P
Dzień urodzin zmusił mnie także do refleksji i głębokich przemyśleń jestem zdrowa 16 latka dziś jest tak ale cio będzie jutro???? Wiele myślałam to takie dziwne ( kurde łza stanęła mi w oku ) Św. pamięci Łukasz nie dożył swoich 16 urodzin :( To takie dziwne i nie zrozumiałe :( Nie wiadomo kiedy przyjdzie na mnie czas i dlatego trzeba żyć chwila obecna, bo nie wiadomo czy nadejdzie jutro! Chciałabym dlatego poświecić następną notkę osoba które znaczą cos dla mnie! Bo czas płynie nieubłaganie a jutro może nie nastąpić! A zależy mi abyście wiedzieli ile dla mnie znaczyliście i znaczycie!
Hmmm chyba moja optymistyczność została chwilowo zaburzona : /

PS. Nie wiem Mateusz czy jeszcze wchodzisz na bloga ale jutro Twoje urodzinki Byczku :P Wiec życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń oraz wielu osiągnięć :)

koas08.gif

****

18 komentarzy

Minęły testy i nastał czas luzu :) W ora była wczoraj dyska i chociaż na początku nie miałam ochoty tam iść to jednak poszłam :x Nie było tak źle na dysce. Prócz tego ze próbowałam się rozdwoić aby trochę pobyć i pogadać oraz potańczyć a Aneta, Malwina i Karolina nio ale przyszłam z Monika i Karolina i co do nich też musiałam być w porządku, ale nie okazało to się takie proste :( Karolina z Monika nie chciały tańczyć z Aneta i reszta a ja dwoiłam się i troiłam. Nie był to mój dzień a Niemczyk z Małym dołożyli mi dowiedziałam się ze lizałam się z Grudziakiem i ze z nim chodziłam :x
Nie wiem Tomek cio ty im gadałeś ale czeka na Ciebie poważna rozmowa !!!
Wogole ja jestem jakaś nie normalna z jednym się liże z drugim mam 7 dzieci, trzeciego proszę o chodzenie, a za 4 się uganiam. W ogóle niedługo dowiem się jeszcze innych ciekawych rzeczy o sobie :x Przesada, i na dodatek chyba moja ofiara stał się Piotrek i Kalmus których z tego miejsca przepraszam, a i Niemczyk nie łam się bo na dysce wyglądałeś okropnie :(

guzelek.gif

Powrót do domu minął spokojnie prócz uświadomienia mnie :x wtajemniczeni wiedza o cio chodzi :)Nie wypieram się tego ze podoba mi się i jest fajny ale żeby latać :x bez przesady :x
Spałam u k.k bo jej mama wyjechała a moja zgodziła się żebym u niej spała, poznaliśmy fajnych chłopaków którzy pili pod jej klatką :) hmm nawet piwo i cole stawiali :) poszłyśmy spać około 4 nad ranem! wszędzie dobrze ale w domu
najlepiej :D

Ps. Bez urazy ale jest tyle dziewczyn przyczepcie się do nich bo ja mam już dosyć dementowania później plotek o sobie z kim ja się lizałam a z kim ja chodziłam :x
Może innym dziewczyna to się podoba bo czują się nie wiem jak ale nie mi, wiec bardzo proszę!

wonder06.gif
POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH :D

1. Gdy dwie osoby się kochają nie ważna jest
ani dzieląca je odległość, ani różnica wieku.
2. Jeśli dwie osoby chcą być razem, jedyne co
jest ważne, to miłość między nimi.
3. Nie znajduj nikogo innego tylko po to, by
zapomnieć o tym, kogo kochasz…
4. Nie zrywaj z tym , kogo kochasz tylko dlatego,
że ktoś ma coś przeciwko temu, że jesteście
razem…
5. W jakichkolwiek okolicznościach się znajdziecie,
nie przestawajcie się kochać
6. Jeśli kogoś kochasz, powiedz to,
nie ważna jest odpowiedź;
nie masz nic do stracenia tylko probując…

rose26.gifart-0354.gif


  • RSS
  • RSS