mracka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2004


Zmieniam sie nie wiem czy na lepsze czy na gorsze ale zmieniłam sie ;=) mi sie wydaje że są plusy i minusyy ;-) hehe ;-) ale ja narazie więcej plusów odczuwam ;-) nio i zaczeło sie wiecej dziać ;-)

Niemal wszystko, co najlepsze w mym życiu, było nieoczekiwane i nie zaplanowane przeze mnie.
Carl Sandburg

***

8 komentarzy

Cytat który dziś dostalam na skrzynke pocztową ;-) Nio i spodobal mi się więc znalazł sie tu ;-)

Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.Jean Cocteau

***

17 komentarzy

Wczoraj wieczorkiem byłam sie przejść po „Pasji”. Pierwszy raz w swoim życiu spotkałam sie z taką sytuacją. Chłopak może lat 18, siedział sam na ławce i płakał…… wiecie co nie wiedziałm co zrobić, przeszłam obok…….. oj potem strasznie długo o nim myslała, o tym co mogło mu byc i co mogło być przyczyną jego łez……. mówie wam nigdy nie przechodźcie obojętnie obok płaczącej osoby i mimo wszystko spytajcie sie co jej jest….. może gdybym nie była sama łatwiej było by zagadać, ale samej strach zwyciężył i przeszłam …… tak poprostu przeszłam………

Łzy są kroplami krwi duszy.
św. Augustyn

Nio i minął juz cały tydzien szkoły ;-) jak mi minął oj nie pytajcie ;-/ very zle ;-( z matmy mam dwie czyste 1 i jak nie zdam to bliżej poznam tegorycznych Gimnazjalistów!! Nio ale jutro piątek na który czekam i który napełnia mnie radością i ulgą ;-)!!!

Nio więc mam nadzieje że dzien jutrzejszy w szkole minie mi szybko, bo jak nie to uciekne ;-P. Potem do lekarza nio z wynikami bo nie wyszły najlepiej……. ( ale to jutro sie dowiem co mi dokładnie jest). No i nareście do kina na Pasje!! A po „Pasji” oj będzie sie działo ;-) hehe lecim na domówke ;-) huhuhu i o wszystkim sie zapomni ;-) Nio a po piatku bedzie sobota i do Hypnozy ;-) świętowac Kasieńki T. urodzinki ;-) hehe nio i jak tu nie cieszyc sie z nadchodzącego piątku i soboty nie da rady ;-)

POZDRAWIAM SERDECZNIE ;-) Oj zaczynam wszystko od nowa ;-) od jutra wieczorkiem wszystko na nowo ;-) 3majcie za mnie kciuki ;-)

rip.gifflam02.gif

LICZY SIĘ TYLKO TU I TERAZ
WSZYSKO CO BYŁO JEST ŚMIERCIĄ !!

hehe nio więc wczoraj byla niedziela Karolcia (ostatnio bardzo chorowita) wyciągnęła mnie do Galaxy a ja czułam sie jakos tak dziwnie jak bym sie z choinki zerwałam i postanowilam spytać przemiłego pana co to za misto i nie uwierzycie co mi odpowiedział normalnie Szczecin no to sie zdziwiłam ;-P, a potem były pytania typu jaka to bajka bo chyba ja jestem z innej ;-) hehe nieżle było, ale jakaś skołowana chodze ;)

Dziś dzień minął mi szybko, w szkole załamka na spr z gegry nic nie umiałam, ale luzzzz…. potem poszłam na trening na tance hehe miałam tańczyć na meczach Pogoni ;-D hehe, ale 3h treningu mnie załamaly ;-( nio i na dodatek kurna za póżno doszłam i układ juz mają przećwiczony i musze nadrabiać a z pamięcia mam jak zwykle coś nie tak i za chiny nie mogłam spamiętać 20 minutowego układu ;-/. Eh w środe juz następny a ja czuje że nóg nie czuje ;) hehe do środy musze zdecydowac czy chcem z nimi tanczyć, bo brali miary na stroje a ja nie wiem, za leniwa jestem nio ;-(

Oj zebrałam się na napisanie noty od siebie, wyszłam już z wprawy więc nie bijcie ;) a tak całkiem serio to u mnie niewesoło ostatnio, nio ale poddawać nie ma się co J. Nio więc ostatni tydzień minął mi na wizytach w szpitalu u Karolci, wczoraj wyszła ze szpitala ale nadal się źle czuje ;-/ jednym słowem szpital do BANI!!! Nio a ja wybrałam, się nareszcie do lekarza i okazało się że ma powiększone węzły chłonne. Nio na razie nie wiadomo od czego, mam skierowanie na badania więc w niedalekiej przyszłości okaże się co tam we mnie buszuje……..

Szkoła dobija człowieka całkiem, w poniedziałek mam 3 spr, we wtorek 3 spr i jeszcze musze kartkówkę zaliczyć ;-( a na dokładkę żeby mi się nie nudziło za bardzo musze z Cieniem w 2 tygodnie przygotować jakieś badziewie, o świętych z średniowiecza i XX wieku i to wszystko na pamięć, aby przedstawić przed klasą. Więc jeśli ktoś chce nas wyręczyć to piszcie ;-) potem wam się z z Cieniem odwdzięczymy jakoś ;-) Ja tam całymi dniami śpię chyba za mocne tabletki dostałam bo już całkiem jestem wykończona, wstaje i już po 2h znów spać mi się chce :-( zwariować można i kiedy ja mam się uczyć ;-( nio nic trzeba cos ze sobą zrobić. A nio i Cieniu jest zły na szkołe ;-)

Nio i w sumie tyle u mnie, a nio i w piątek idę do kina na „Pasje” a wiecie ostatnio się dowiedziałam że Pasja w tytule oznacza „cierpienie lub męka” faza hehehe a ja myślałam, że pasja to pasja nawet nie szukałam innego znaczenia tego słowa, nio ale dobrze wiedzieć ;-). Nio bardzo mnie ciekawi ten film i już się nie mogę doczekać kiedy go zobaczę…….

okej to POZDRAWIAM WSEZYSTKICH i do usłyszonka ;-) A nio i POZDRO 600

Tego chciałam, zalanych łzami nocy właśnie to dostałam. Wciąż będę czekać na Twój znak choć na daremnie pomiędzy nami nie wydarzy się nic więcej!

Tyle Twoich słów w głowie ciągle mam. Tyle pięknych słów, że uwierzyłam że już zawsze będzie tak……..

Tego chciałam, byś zniknął raz na zawsze, właśnie to dostałam. Musze zapomnieć wszystko co mi powiedziałeś, może zapomnę kiedyś o tym że istniałeś …

Tyle Twoich słów w głowie ciągle mam. Tyle pięknych słów, że uwierzyłam że już zawsze będzie tak……..

PS. Słowa piosenki dość znanej…. Ani Dąbrowskiej… piosenke zamieszczam dla Moniki Sz i nie tylko….jest ona dla Tych których te słowa opisują i dotykają…..


  • RSS
  • RSS