Tak od wczoraj mam wakacje, miałam ostatni egzamin maturlany i koniec !! HEHE nareszcie :D tak bardzo sie ciesze jakie to wyniki nie bedą chociaż wiadomo chciałabym wszystko zdać !! Nio ale i tak ide na studium wiec w razie czego poprawie pisemne !! Nio bo ustne zdałam angielski którego strasznie sie bałam na 55% a polski na 100% hehe nadal w to nie wierze !! Nio ale superr jestem z siebie dumna ;-) nio a pisemne zobaczymy około 11 lipca wtedy wyniki !! Ech a teraz zabawa i pelen luzz ;D Nio to życze wszytskim tego rocznym maturzysta udanych wakacji ;D nio i bawcie sie bo LO za nami juz ;D

Buziaczki DLa wsyztskich którzy jescze tutaj zagladają, bo tyle juz nie pisałam to nie zdziwie sie jak by tu juz nikt nie zaglądał :P